Tett på barn og unge i Lærdal

Korleis kan ein reflektere rundt ei bekymring?

Når ein gjennomgår dokumentasjon i frå arbeid i nivå 0 i handlingsrettleiaren jobbar ein ut ei bekymring.

Bekymringa skal vere konkret og basera seg på kva du har sett og høyrt.

Hugs: du skal ikkje konkludere, men konsentrere deg om dei faktiske forhold.

Nokre punkt for å hjelpe  til med å konkretisere bekymringa di:

  • Kva VEIT du om bekymringa/uroa du har? o
  • Kva konkret veit du om den aktuelle saka?
  • Kva er årsaka til at du er bekymra?
  • Er det tilhøve i barnehagen/skulen som har innverknad på bekymringa?
  • Veit du om forhold rundt barnet ellers har innverknad på bekymringa?
  • Kva sier fagmiljøa om ulike årsakar til ei slik bekymring som du har?

Før møtet med barnet/ungdommen/føresette

  • Reflekter rundt aktuelle årsakar utan å konkludere.
  • Reflekter saman med ein kollega eller leiar. Å reflektere saman med andre kan hjelpe ein med å sortere.
  • Skaff deg oversikt over kva tiltak som er aktuelle og tilgjengelege i kommunen.