Tett på barn og unge i Lærdal
Rutine i førtilvisingsfasen PPT (skule)
Rutine for å vurdere om barnet har utbytte av opplæringa eller om barnet har behov for spesialundervisning.
Steg 1: Bekymring
- Kva er vanskane/utfordringa til eleven?
- Diskuter med ein kollega og tenk igjennom kva vanskane handlar om.
- Er det faglege utfordringar eller sosiale utfordringar?
- Gjennomfør ulike kartleggingar.
- Prøv ut ulike tiltak.
Steg 2: Ta kontakt med spes.ped.koordinator
- Forklar vanskane/utfordringane til eleven.
- Kven er bekymra for barnet? Føresette? Helse? Skule?
- Kva kartleggingar er gjennomført, med kva resultat?
- Kva tiltak er testa ut?
- Korleis har dei ulike tiltaka fungert?
- Spes.ped.koordinator tek kontakt med skuleleiinga og PPT.
Steg 3: Drøfting av videre arbeid
- Samtale/møtepunkt med PPT, rektor og spes.ped.koordinator rundt bekymringa.
- Råd og rettleiing frå PPT.
- Kva ynskjer de at PPT skal bidra med? Observasjon? Testing?
- Teste ut tiltak.
- Gjennomføre nye kartleggingar/observasjonar for å sjå korleis tiltaka har fungert.
Steg 4: Vegen vidare - evaluering
- Møte med rektor og spes.ped.koordinator
- Kan arbeidsmåtar, organisering og utstyr føre til auka læringsutbytte? (tiltak)
- Kan det vere andre ulike tilhøve som er årsaka til, eller forsterkar vanskane?
- Klarar eleven seg med TPO, eller må eleven ha spesialundervisning?
- Siste samtale med PPT. Bør ein melde opp eleven eller ikkje?
- Dersom oppmelding- Søk om sakkundig vurdering og skriv pedagogisk rapport